+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

1192. Budapest, Drágfy köz 1.

Alvászavar

Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. In ac ipsum in odio faucibus auctor eu non erat. Mauris porta sit amet nisl at egestas. Morbi tortor nunc, malesuada ac iaculis vel, varius congue urna. Suspendisse tempor feugiat ex in tristique. Sed magna risus, mollis a sagittis vel, tristique vel erat. Maecenas massa erat, lobortis eu ex id, pharetra imperdiet arcu. Maecenas at lorem vel libero accumsan dictum. Aliquam elementum eu velit eget semper. Maecenas hendrerit quam urna, a laoreet nisl fringilla vitae. Morbi eu ligula a neque luctus consectetur.

A koronavírus elleni védekezés 3 leghatékonyabb módja

A koronavírus nyomán kialakuló globális mentális egészségügyi válság kezelésére hívja fel a figyelmet a WHO. A táplálkozás, a mozgás és a társadalmi kapcsolatok erősítése mellett a cirkadián ritmusra épülő alvás-ébrenlét fontosságára hívja fel a figyelmet a Magyar Alvás Szövetség.

Rossz alvó? Itt az applikáció, ami akkor ébreszti, amikor kell és egész nap friss marad!

A rossz alvásminőségnek számtalan oka lehet: egészségügyi probléma, felborult napirend, megváltozott életkörülmények, stressz. Nem kell azonban belenyugodni, hogy minden éjszakája kész szenvedés és mindig kialvatlanul ébred, mert több megoldás is létezik a problémára!

Negatív befolyásolja a párkapcsolatot (is) a kevés alvás!

A kevés alvás felboríthatja a szervezet egyensúlyát, a hormonháztartást, ami a negatív egészségügyi hatásokon túl akár párkapcsolati problémákat is okozhat. Már akár napi egy órával kevesebb alvásnak is komoly következményei lehetnek hosszú távon!