+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

1192. Budapest, Drágfy köz 1.

Blog

Blogunkban nem csak alvászavarral, alvásvizsgálattal kapcsolatos cikkeket talál, hanem egészségmegőrzés témában is hasznos tanácsokkal látjuk el Önt és családját! Szakembereink nagy hangsúlyt fektetnek a betegségmegelőzésre, a testi, lelki, mentális jólét fenntartására, ehhez értékes információkat, tippeket nyújtunk.

7 alvássegítő praktika iskolás gyerekeknek

Későn fekszik, sokáig nem tud elaludni, reggel meg alig tud felkelni gyermeke? Nappal pedig fáradt, nem tud koncentrálni a suliban? Lehet, hogy nem elegendő számára az alvás mennyisége és a minősége sem megfelelő! Íme néhány praktika, ami segít megszüntetni az alvásproblémákat!

Így tegyünk az alvásproblémák ellen koronavírus idején!

Egyre többen panaszkodnak alvásproblémákra, alvásminőségük drasztikus romlására, mióta kitört a koronavírus járvány. Nem tudnak aludni, akik pedig eleve elalvási vagy átalvási zavarokkal küzdöttek, azoknak még inkább fölerősödhetnek az alvási nehézségeik.

Ezért jó, ha együtt alszik anya és a baba!

Számtalan kutatás igazolja, hogy a baba és az anya számára is kifejezetten előnyös az együttalvás. Lássuk, mit mond Dr. James J. McKenna Ph.D, a téma szakértőjé és kutatója!

Így csökkenthető a bölcsőhalál kockázata!

Mi okozza a bölcsőhalált és mit tehetünk a megelőzésére? Íme a válaszok!

Ezért érintenek több nőt az alvászavarok, mint férfit!

A hazánkban élő nők csaknem 70%-a küzd alvásproblémával, de a teljes lakosságnak is több, mint felét érinti valamilyen alvászavar.


Rosszul alszik? Így változtathat rajta!

A jó alvás 5 feltétele

A leggyakoribb gyermekkori alvásproblémák

A legtipikusabb alvásproblémák gyermekkorban és egy különös alvászavar: a pavor nocturnus. Mit kell tudni az éjszakai felriadásról és mikor kell orvoshoz fordulni vele?

Aludjunk a szépségért és a hosszú életért!

A minőségi alvás nélkülözhetetlen az egészséges élethez, lassítja az öregedést és olcsó, de nagyon hatékony módja, hogy bőrünk szépségét sokáig megőrizhessük.

A kevés alvás károsítja az egészséget és akár párkapcsolati problémákat is okozhat!

A kevés alvás felboríthatja a szervezet egyensúlyát, a hormonháztartást, ami a negatív egészségügyi hatásokon túl akár párkapcsolati problémákat is okozhat. Már akár napi egy órával kevesebb alvásnak is komoly következményei lehetnek hosszú távon!

A 10 legfontosabb kérdés és 10 válasz az alvásról

Mi történik velünk alvás közben? Mikor érezhetjük azt, hogy zuhanunk? Melyik hormon szabályozza az alvás-ébrenlét ciklusunkat? Minderre megtalálja a választ cikkünkben!

5+1 ok, ami miatt állandóan fáradtnak érezhetjük magunkat

Ha állandóan fáradtnak érezzük magukat, derítsük ki, mi okozza!