+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

1192. Budapest, Drágfy köz 1.

Blog

Blogunkban nem csak alvászavarral, alvásvizsgálattal kapcsolatos cikkeket talál, hanem egészségmegőrzés témában is hasznos tanácsokkal látjuk el Önt és családját! Szakembereink nagy hangsúlyt fektetnek a betegségmegelőzésre, a testi, lelki, mentális jólét fenntartására, ehhez értékes információkat, tippeket nyújtunk.



Vegyen egy esti fürdőt, hogy jól aludjon! Mutatjuk a pozitív hatásait!

Télvíz idején nincs jobb egy kád meleg fürdőnél. Kellemesen ellazít és a jól megválasztott hőfok még az alvásban is segíthet!


Újabb felfedezés: Akár az egész testben szétterjedhet a koronavírus

Újabb koronavírussal kapcsolatos információkat tettek közzé azok a kutatók, akik a boncolások alapján azt vizsgálták, hogy a koronavírus-fertőzés milyen szerveket érinthet.

Aludjunk együtt a párunkkal! Egy új kutatás szerint ugyanis így egészségesebbek leszünk

Egy új, német kutatás szerint mentálisan egészségesebb és jobban alszik, aki a partnerével közös ágyban tér nyugovóra

Januári fogadalmak: így szállhatunk ki az egészségtelen mókuskerékből

Januárban tömegek próbálkoznak átállni az egészséges életmódra, csakhogy a koronavírus-járvány miatt velünk maradt home office rendkívüli próbatétel elé állít mindenkit a célkitűzése elérésében. Nem lehetetlen ugyanakkor a négy fal között sem áttörést elérni, ehhez viszont tudatosnak kell maradni.


Ne dőljünk be a divatos diétáknak az ünnepek alatt sem! Komoly egészségügyi problémát okozhatnak!

Szabó Adrienn, a Sebészeti, Transzplantációs és Gasztroenterológiai Klinika dietetikusa szerint időről-időre újabb trendek jönnek divatba, például a vegán, a paleo vagy a ketogén, és olyan alapanyagokat tartunk egészségtudatosnak, mint a kézműves, bio, reform vagy mindenmentes. Utóbbinak a nevében is benne rejlik az ellentmondásossága.

Génmutáció okozza, ha elég a 6 óra alvás

Ne keresse tovább az okát, miért van az, hogy egyesek akár 4-6 óra alvással is beérik, másoknak meg 10 óra sem elég! Egy friss kutatás szerint egy génmutációtól függ, mi melyik csoportba tartozunk.

Hány órakor kellene elaludnunk? Hallgassunk a testünkre!

Alvászavarra utal, ha bármikor is fekszünk le, még lefekvés után egy órával is csak forgolódunk és képtelenek vagyunk elaludni illetve ha ez a probléma már több hete fennáll. Érdemes ilyenkor kicsit jobban odafigyelni testünk jelzéseire, mert mutatja, mi a teendő.

Ez a legbiztonságosabb alváspozíció a baba számára!

Háton, hason vagy az oldalán feküdjön a baba?