+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

1192. Budapest, Drágfy köz 1.

Blog

Blogunkban nem csak alvászavarral, alvásvizsgálattal kapcsolatos cikkeket talál, hanem egészségmegőrzés témában is hasznos tanácsokkal látjuk el Önt és családját! Szakembereink nagy hangsúlyt fektetnek a betegségmegelőzésre, a testi, lelki, mentális jólét fenntartására, ehhez értékes információkat, tippeket nyújtunk.

Így határozza meg az étrendünk nem csak a nappalainkat, de az éjszakáinkat is

A jól megválasztott étrend nemcsak a nappalainkat, hanem az éjszakánkat is kiegyensúlyozottan tarthatja. A szabáy nagyon egyszerű: vannak ételek, amelyeket a jó minőségű alvás érdekében érdemes kerülni, de olyanok is, amelyeket viszont bátran fogyaszthatunk rendszeresen, mert segítenek, hogy az éjszakáink nyugalomban és pihentető alvással teljenek.

Egy újabb Covid mellékhatás! Minden második felnőtt szenved tőle

Minden második vizsgált felnőtt szenved elalvási, átalvási nehézségektől, korai vagy éjszakai felébredéstől, rossz alvásminőségtől, fáradt hajnali-reggeli ébredésektől. Mindez a Covid egy lehetséges mellékhatása.

Aludjunk együtt a párunkkal! Egy új kutatás szerint ugyanis így egészségesebbek leszünk

Egy új, német kutatás szerint mentálisan egészségesebb és jobban alszik, aki a partnerével közös ágyban tér nyugovóra

Ezért jó, ha együtt alszik anya és a baba!

Számtalan kutatás igazolja, hogy a baba és az anya számára is kifejezetten előnyös az együttalvás. Lássuk, mit mond Dr. James J. McKenna Ph.D, a téma szakértőjé és kutatója!

Az egyetemisták kétharmada alváshiánnyal, rossz alvásminőséggel küzd

Az új kutatások szerint a mai diákok nincsenek túl jól. Egy friss tanulmány eredményei bizonyították, hogy az egyetemisták körülbelül kétharmada rossz alvásminőséget tapasztal, ami befolyásolja a tanulmányi teljesítményüket, miközben mentális egészségügyi problémák kialakulásához vezethet.

Génmutáció okozza, hogy van, akinek elég a 6 óra alvás

Ne keresse tovább az okát, miért van az, hogy egyesek akár 4-6 óra alvással is beérik, másoknak meg 10 óra sem elég! Egy friss kutatás szerint egy génmutációtól függ, mi melyik csoportba tartozunk.

Ez a természetes módszer garantáltan segít az elalvásban!

Ha már mindent kipróbált, mégsem alszik jól, mutatunk egy módszert, ami működni fog! Ez a terápia az egész testünkre hat: képes a stressz oldására, nyugtatóan hat az idegrendszerre és olyan hormonokat szabadít fel, amelyek segítik az elalvást.

Hallott már a rózsaszín zajról? Így segíti az alvást!

A fehér zajról jó eséllyel többen hallottunk már, de létezik rózsaszín zaj is, ami az idősebb korosztály számára jelenthet megoldást az alvászavarokra. De mi is az a rózsaszín zaj?

5 tipp, hogy a baba jól aludjon

Mire lehet szüksége egy babának a nyugodt alváshoz? Elsősorban a szüleire, akik megfelelően gondoskodnak róla. De azért van más is, amivel elősegíthetjük, hogy az éjszakák ne forduljanak káoszba. Íme 5 tipp!

Mendemonda vagy tényleg van tudományos alapja? Így hatnak alvásunkra a holdfázisok!

A hold fázisai sok mindent befolyásolnak a szülésektől kezdve a baleseteken át a természeti katasztrófákig. A legújabb kutatások szerint a lista újabb elemmel bővült: az alvással.

Állandó fáradtság és alvászavar hívhatja fel a figyelmet a szezonális affektív zavarra

Levert, fáradt és az alvása sem olyan, mint általában? A problémák szezonálisan jelentkezhetnek, de oda kell rá figyelni!

A tökéletes alvás 4 kritériuma és a kialvatlanság veszélyei

A Sleep Health tudományos szaklapban jelent meg a Stanford Egyetem kutatása, amely az elmúlt évek több mint 200 alvással kapcsolatos vizsgálatát vette górcső alá, hogy kiderüljön: mi kell a minőségi alváshoz. Nagyon fontos közös nevezőket találtak a tudósok munkái alapján, az eredményeket 4 pontban összegezték.