+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

1192. Budapest, Drágfy köz 1.

Blog

Blogunkban nem csak alvászavarral, alvásvizsgálattal kapcsolatos cikkeket talál, hanem egészségmegőrzés témában is hasznos tanácsokkal látjuk el Önt és családját! Szakembereink nagy hangsúlyt fektetnek a betegségmegelőzésre, a testi, lelki, mentális jólét fenntartására, ehhez értékes információkat, tippeket nyújtunk.

A tudomány szerint akár 12 kilót is fogyhatunk alvással!

Szakértők szerint naponta plusz egy órányi éjszakai alvással mintegy 270 kalória bevitelét spórolhatja meg az ember. Három év alatt ez már 11,8 kilogrammnyi súlycsökkenést jelenthet csupán azzal, hogy az ember többet alszik - mutattak rá a kutatók.

Javul az alvás, kevesebb a stressz: mindezt ígéri a digitális detox

A digitális detox számtalan előnnyel jár: nem csak a hangulatunk válik kiegyensúlyozottabbá, de az éjszakáink is és a mindennapjaink is.

Hatékony stresszoldó módszerek rossz alvóknak

Ezekkel a módszerekkel érdemes próbálkozni stresszes időszakban a szorongás oldására és a jó alvásért!

8 egyszerű nyújtó gyakorlat lefekvés előtt a gyors elalvásért és a nyugodt pihenésért

A következő nyújtó gyakorlatok segíthetik a zavartalan éjszakai pihenést, csak néhány percet kell rászánni az elvégzésükre esténként.

Hogyan aludjunk kánikulában? 5 hasznos tanács a szakértőtől

Ha a napok óta tartó kánikulában nem tudunk aludni, fogadjuk meg a szomnológus szakemberek hasznos tanácsait!

7 betegség, amelynek egyik fő tünete: a fáradtság

Van, amikor szimplán azért vagyunk fáradtak, mert keveset aludtunk vagy túl sok volt a munka és kevés a pihenés. Ha azonban a fáradtság állandósul és szinte semmi nem segít rajta, érdemes alaposabban végére járni az okoknak, mert lehet, hogy betegség áll a hátterében.

Így teszi tönkre magát rengeteg magyar a rossz alvással: nem is tudják, mekkora veszélyben vannak

Bizonyára mindenki tapasztalta már, milyen hatásai vannak, ha az ember nem tudja kipihenni magát: fáradtság, ingerlékenység, hosszú távon pedig olyan komoly egészségügyi problémák alakulhatnak ki, mint a cukorbetegség vagy a magas vérnyomás. Nem elég viszont korán lefeküdni a pihentető alváshoz: kutatók most arra mutattak rá, hogy nagyban befolyásolja az éjszakai pihenésünket, mennyi és milyen típusú fény ér minket ilyenkor. Most megnéztük, hogyan javíthatjuk az alvásunk minőségét a kánikulában.

5 étel, ami segít, ha ránk törne az éjszakai éhség

Számtalan oka lehet annak, ha éjszaka ránk tör az éhség a felborult bioritmustól kezdve a stresszes életmódig. Persze éjszaka enni teljesen ellentmond az egészséges táplálkozás alapszabályainak, de mindenkivel megesik, hogy egy-egy feszültebb időszakban a késői órában jön rá a nassolhatnék. Mutatjuk, mely ételekhez érdemes ilyenkor nyúlni, amelyek segítenek az elalvásban!