+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

1192. Budapest, Drágfy köz 1.

Blog

Blogunkban nem csak alvászavarral, alvásvizsgálattal kapcsolatos cikkeket talál, hanem egészségmegőrzés témában is hasznos tanácsokkal látjuk el Önt és családját! Szakembereink nagy hangsúlyt fektetnek a betegségmegelőzésre, a testi, lelki, mentális jólét fenntartására, ehhez értékes információkat, tippeket nyújtunk.

Mendemonda vagy tényleg van tudományos alapja? Így hatnak alvásunkra a holdfázisok!

A hold fázisai sok mindent befolyásolnak a szülésektől kezdve a baleseteken át a természeti katasztrófákig. A legújabb kutatások szerint a lista újabb elemmel bővült: az alvással.

Állandó fáradtság és alvászavar hívhatja fel a figyelmet a szezonális affektív zavarra

Levert, fáradt és az alvása sem olyan, mint általában? A problémák szezonálisan jelentkezhetnek, de oda kell rá figyelni!

A tökéletes alvás 4 kritériuma és a kialvatlanság veszélyei

A Sleep Health tudományos szaklapban jelent meg a Stanford Egyetem kutatása, amely az elmúlt évek több mint 200 alvással kapcsolatos vizsgálatát vette górcső alá, hogy kiderüljön: mi kell a minőségi alváshoz. Nagyon fontos közös nevezőket találtak a tudósok munkái alapján, az eredményeket 4 pontban összegezték.

Mit tegyünk, ha nem tudunk aludni?

Ezért fontos, hogy alvásproblémáinkkal szakemberhez forduljunk!

4 hatékony illóolaj, ami segíti az elalvást

Az illóolajok hatékony, természetes nyugtatóként szolgálhatnak, hogyha a megfelelő módszerrel használják őket. A gyógynövények illóolaja sokat segíthet alvászavar, stressz esetén párologtatóba csepegtetve és más formában is.

7 módszer a járványhelyzet miatt kialakuló fásultság, alvászavar és kiégés-érzés leküzdésére

Egyre többen panaszkodnak a régóta tartó járvány miatti fásultságról, motiválatlanságról, ingerültségről és alvásproblémákról. Nem is csoda, hiszen a munka, a stressz ellenpólusának számító minőségi pihenés lehetetlenedett el már jó ideje: se szórakozni nem mehetünk, se a barátainkkal nem találkozhatunk és még utazni is tilos.

Gyors vagy lassú koffeinlebontó vagy?

Sokakkal előfordul, hogy hiába kávéznak, nem érzik annak hatását, vagy épp ellenkezőleg, egy délutáni kávé után forgolódnak egész este. A koffein mennyisége és minősége mellett, az egyéni koffeinlebontó hajlamod az, ami igazán befolyásolj,  miként reagál rá a szervezeted. Szász Máté biológust, a SYNLAB szakértőjét kérdeztük.

Kiégés és depresszió – Egyre több középkorú férfit érint!

Állandó fásultság, kedvetlenség, fáradtság, amin már a hétvégi pihenés sem segít? Egyre több férfinél jelentkezik a burn-out szindróma és a depresszió. Vajon mi okozza és hogyan gyógyítható? Cikkünkben megtalálja a választ!

A járvány új betegséget hozott: itt a coronasomnia!

A járvány egyik negatív hozadéka az egyre többeket érintő alvászavar, amit a koronavírus miatt átalakult életmód, a home office, a rengeteg képernyő előtt töltött idő, a bizonytalanság és a stressz hívott életre.