+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

1192. Budapest, Drágfy köz 1.

Blog

Blogunkban nem csak alvászavarral, alvásvizsgálattal kapcsolatos cikkeket talál, hanem egészségmegőrzés témában is hasznos tanácsokkal látjuk el Önt és családját! Szakembereink nagy hangsúlyt fektetnek a betegségmegelőzésre, a testi, lelki, mentális jólét fenntartására, ehhez értékes információkat, tippeket nyújtunk.

Koronaszomnia - 8 tünet, ami covidos alvászavarra utal

Ez a 8 tünet utalhat arra, hogy covid okozta alvászavarban szenvedünk. Mutatjuk, mi a teendő ilyenkor!

Az alvás olyan mint a cipőméret, nem biztos, hogy neked is a 8 óra az ideális!

Az optimális mennyiségű alvás nem túl kevés és nem túl sok. Na de mennyi az annyi? Egy új kutatás szerint nem biztos, hogy az eddig kőbe vésett 8 óra az ideális.

Demencia: összefüggésben lehet az álmatlansággal, kialvatlansággal

A túl kevés és a túl sok alvás is szellemi leépüléshez vezethet - derült ki egy nemrég megjelent kutatásból.

Már megint front van, fáj a fejem és nem tudok aludni!

A frontérzékenység egyénenként különböző formában jelentkezhet. Van, aki a hidegre, más inkább a melegre reagál érzékenyebben és a tünetek is nagyon eltérőek lehetnek. Sokan panaszkodnak ilyenkor migrénes fejfájásra, koncentrációs zavarokra és alvásproblémákra is.

Ennyit kéne sétálni egy héten a szív védelmében: a kardiológusok tippjeivel még hatékonyabb lehet a gyaloglás

A sétálás változatos és különösen hatékony szívvédő mozgásforma lehet a következő tippekkel.

5 tipp, hogy a baba jól aludjon

Mire lehet szüksége egy babának a nyugodt alváshoz? Elsősorban a szüleire, akik megfelelően gondoskodnak róla. De azért van más is, amivel elősegíthetjük, hogy az éjszakák ne forduljanak káoszba. Íme 5 tipp!

Egy ideig még nem lélegezhetünk fel – elhúzódó allergiaszezon és újabb COVID-hullám nehezítheti meg az asztmások életét a következő hetekben

Tegyük tisztába: mi is pontosan az allergiás asztma, és miért fontos, hogy egész évben odafigyeljünk rá? Mire számíthatnak az asztmások a küszöbön álló újabb COVID-hullámban?

Aki teheti, sziesztázzon az egészsége érdekében!

A szieszta jót tesz az egészségnek. És hogy ez nem csak szóbeszéd, több egymástól független vizsgálat is bizonyította.

A legtöbb felnőtt nem alszik eleget

Sajnos a legtöbb felnőtt nem alszik eleget, pedig az alváshiány az egészségünkben is súlyos kárt tehet. Összegyűjtöttük azokat a jeleket, amelyek arra utalnak, hogy Önnek is több alvásra lenne szüksége! A Psychology Today cikke