+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

1192. Budapest, Drágfy köz 1.

Érdekességek

1

A 7 legkiválóbb alvást segítő gyógynövény

Gyógynövények, melyek garantáltan nyugtató hatásúak és zavartalan éjszakai pihenést biztosítanak.

A legjobb alvássegítő alkalmazások

Íme 5 alkalmazás, amely segít az elalvásban vagy ha hullafáradtak vagyunk, de mégsem tudunk pihenni!

Miért nem alszunk jól menzesz idején?

Így hat a női ciklus az alvásunkra

Ezért érezzük intenzívebbnek éjszaka a fájdalmakat!

Bizonyos napszakokban sokkal intenzívebbnek érezzük a fájdalmat, érzékenyebbek vagyunk és felerősödhetnek a kellemetlen érzések. A szakemberek szerint ennek oka a cirkadián ritmusunkban keresendő.

Babaaltatáshoz mobilapp? Működik!

Ha már mindent bevetettünk, hogy végre aludjon a babánk, mégsem jártunk sikerrel, íme egy megoldás, ami a mi esetünkben is működhet!

7 alvássegítő praktika iskolás gyerekeknek

Későn fekszik, sokáig nem tud elaludni, reggel meg alig tud felkelni gyermeke? Nappal pedig fáradt, nem tud koncentrálni a suliban? Lehet, hogy nem elegendő számára az alvás mennyisége és a minősége sem megfelelő! Íme néhány praktika, ami segít megszüntetni az alvásproblémákat!

Aludjunk a szépségért és a hosszú életért!

A minőségi alvás nélkülözhetetlen az egészséges élethez, lassítja az öregedést és olcsó, de nagyon hatékony módja, hogy bőrünk szépségét sokáig megőrizhessük.

A kevés alvás károsítja az egészséget és akár párkapcsolati problémákat is okozhat!

A kevés alvás felboríthatja a szervezet egyensúlyát, a hormonháztartást, ami a negatív egészségügyi hatásokon túl akár párkapcsolati problémákat is okozhat. Már akár napi egy órával kevesebb alvásnak is komoly következményei lehetnek hosszú távon!

A 10 legfontosabb kérdés és 10 válasz az alvásról

Mi történik velünk alvás közben? Mikor érezhetjük azt, hogy zuhanunk? Melyik hormon szabályozza az alvás-ébrenlét ciklusunkat? Minderre megtalálja a választ cikkünkben!

Reflektorfényben a cirkadián ritmus

A cirkadián ritmust, azaz a "napi biológiai órát" szabályozó molekuláris mechanizmus kutatásáért kapott orvosi-élettani Nobel díjat három amerikai tudós.

Ha jól akar aludni, kerülje ezeket az ételeket!

Mit ne együnk vacsorára? 6 áloműző étel, amely akadályozza a nyugodt pihenést

Sziesztázzon a munkahelyén és jobban teljesít!

A kora délutáni szieszta, vagy egy pihentető séta nem csak a dolgozó, de hosszú távon a munkáltató számára is nagyon hasznos lehet. Hogy pontosan miért? Elmagyarázzuk!