+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

1192. Budapest, Drágfy köz 1.

Érdekességek

1

Babaaltatáshoz mobilapp? Működik!

Ha már mindent bevetettünk, hogy végre aludjon a babánk, mégsem jártunk sikerrel, íme egy megoldás, ami a mi esetünkben is működhet!

3 ok, ami miatt érdemes esténként összebújni a gyerekekkel

A mai napig vitatott, mi a jó a gyereknek: ha a szüleivel vagy külön szobában alszik. A legtöbb szakértő szerint nem létezik egyetlen, üdvözítő szokás, hiszen nagyon sok függ a családtagok habitusától, hozzáállásától és igényeitől. Ám az kétségtelen, hogy ha esténként összebújik kicsit a család, annak csakis pozitív hatása lehet.

Így határozza meg az étrendünk nem csak a nappalainkat, de az éjszakáinkat is

A jól megválasztott étrend nemcsak a nappalainkat, hanem az éjszakánkat is kiegyensúlyozottan tarthatja. A szabáy nagyon egyszerű: vannak ételek, amelyeket a jó minőségű alvás érdekében érdemes kerülni, de olyanok is, amelyeket viszont bátran fogyaszthatunk rendszeresen, mert segítenek, hogy az éjszakáink nyugalomban és pihentető alvással teljenek.

Aludjunk együtt a párunkkal! Egy új kutatás szerint ugyanis így egészségesebbek leszünk

Egy új, német kutatás szerint mentálisan egészségesebb és jobban alszik, aki a partnerével közös ágyban tér nyugovóra

Génmutáció okozza, hogy van, akinek elég a 6 óra alvás

Ne keresse tovább az okát, miért van az, hogy egyesek akár 4-6 óra alvással is beérik, másoknak meg 10 óra sem elég! Egy friss kutatás szerint egy génmutációtól függ, mi melyik csoportba tartozunk.

Hallott már a rózsaszín zajról? Így segíti az alvást!

A fehér zajról jó eséllyel többen hallottunk már, de létezik rózsaszín zaj is, ami az idősebb korosztály számára jelenthet megoldást az alvászavarokra. De mi is az a rózsaszín zaj?

Mendemonda vagy tényleg van tudományos alapja? Így hatnak alvásunkra a holdfázisok!

A hold fázisai sok mindent befolyásolnak a szülésektől kezdve a baleseteken át a természeti katasztrófákig. A legújabb kutatások szerint a lista újabb elemmel bővült: az alvással.

4 hatékony illóolaj, ami segíti az elalvást

Az illóolajok hatékony, természetes nyugtatóként szolgálhatnak, hogyha a megfelelő módszerrel használják őket. A gyógynövények illóolaja sokat segíthet alvászavar, stressz esetén párologtatóba csepegtetve és más formában is.

4 ok, ami miatt gyakran felébrednek a gyerekek éjszaka

Most nem a babákról lesz szó, hanem az óvodás, kisiskolás korosztályról! Mert bizony őket is érintheti a probléma, hogy sokszor felébrednek éjszaka.

A 7 legkiválóbb alvást segítő gyógynövény

Gyógynövények, melyek garantáltan nyugtató hatásúak és zavartalan éjszakai pihenést biztosítanak.

A 10 legérdekesebb alvással kapcsolatos tény

Tudta, hogy a kacsacsőrű emlős álmodik a legtöbbet vagy, hogy az énekesmadaraknak az álom segít megtanulni a dallamot? Ilyen és hasonló érdekességeket gyűjtöttünk össze az álmok világából.

7 alvássegítő praktika iskolás gyerekeknek

Későn fekszik, sokáig nem tud elaludni, reggel meg alig tud felkelni gyermeke? Nappal pedig fáradt, nem tud koncentrálni a suliban? Lehet, hogy nem elegendő számára az alvás mennyisége és a minősége sem megfelelő! Íme néhány praktika, ami segít megszüntetni az alvásproblémákat!