+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

1192. Budapest, Drágfy köz 1.

Blog

Blogunkban nem csak alvászavarral, alvásvizsgálattal kapcsolatos cikkeket talál, hanem egészségmegőrzés témában is hasznos tanácsokkal látjuk el Önt és családját! Szakembereink nagy hangsúlyt fektetnek a betegségmegelőzésre, a testi, lelki, mentális jólét fenntartására, ehhez értékes információkat, tippeket nyújtunk.

Ön is a „hétvégén majd kialszom magam” elvét vallja? Ezért ne tegye!

A szakértők szerint egy felnőtt napi alvásigénye 7-9 óra. Ez az az alvásmennyiség, amelyet minden nap biztosítanunk kell a testünknek ahhoz, hogy jól működjön. És van egy rossz hírünk: a kimaradt alvásórák nem pótolhatók!

Már megint front van, fáj a fejem és nem tudok aludni!

A frontérzékenység egyénenként különböző formában jelentkezhet. Van, aki a hidegre, más inkább a melegre reagál érzékenyebben és a tünetek is nagyon eltérőek lehetnek. Sokan panaszkodnak ilyenkor migrénes fejfájásra, koncentrációs zavarokra és alvásproblémákra is.

A legtöbb felnőtt nem alszik eleget

Sajnos a legtöbb felnőtt nem alszik eleget, pedig az alváshiány az egészségünkben is súlyos kárt tehet. Összegyűjtöttük azokat a jeleket, amelyek arra utalnak, hogy Önnek is több alvásra lenne szüksége! A Psychology Today cikke

7 alvássegítő praktika iskolás gyerekeknek

Későn fekszik, sokáig nem tud elaludni, reggel meg alig tud felkelni gyermeke? Nappal pedig fáradt, nem tud koncentrálni a suliban? Lehet, hogy nem elegendő számára az alvás mennyisége és a minősége sem megfelelő! Íme néhány praktika, ami segít megszüntetni az alvásproblémákat!

Nyugtalanul alszik a baba? Ez lehet az oka!

Ahhoz, hogy a kisbabánk jó alvó legyen és az éjszakák nyugodtan teljenek, elsősorban türelemre és időre van szükség, hiszen az alvást tanulni kell és idegrendszeri érettségre van hozzá szükség. A nyugtalan alvás ugyanakkor sok esetben hozzátartozik a kicsik természetes fejlődéséhez.

7 betegség, amelynek egyik fő tünete: a fáradtság

Van, amikor szimplán azért vagyunk fáradtak, mert keveset aludtunk vagy túl sok volt a munka és kevés a pihenés. Ha azonban a fáradtság állandósul és szinte semmi nem segít rajta, érdemes alaposabban végére járni az okoknak, mert lehet, hogy betegség áll a hátterében.

Ezért fontos, hogy gyermeke mindig időben feküdjön le!

Ha gyakran rosszul alszik gyermeke, éjszaka többször felébred, este nehezen alszik el, lehet, hogy az alvási szokásaival vagy éppen azok hiányával van a gond. Végigvettük, mi minden állhat az alvással kapcsolatos problémák hátterében!