+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

1192. Budapest, Drágfy köz 1.

Blog

Blogunkban nem csak alvászavarral, alvásvizsgálattal kapcsolatos cikkeket talál, hanem egészségmegőrzés témában is hasznos tanácsokkal látjuk el Önt és családját! Szakembereink nagy hangsúlyt fektetnek a betegségmegelőzésre, a testi, lelki, mentális jólét fenntartására, ehhez értékes információkat, tippeket nyújtunk.

Elalvás zenével vagy füldugóval? Vajon mindkettő egészséges?

Egyes hangok segítenek az elalvásban, míg mások gátolják a nyugodt pihenést. Van, aki csak teljes csendben tud elaludni, mások zenét hallgatnak, hogy álomba ringassák magukat. Vajon, melyik előnyösebb az egészségünk szempontjából?

Miért tűnnek el gyermekkori emlékeink?

Ez a magyarázat, hogy miért nem emlékszünk életünk első két-három évére és miért felejtünk el sok gyermekkori emléket!

Mit tegyünk, ha nem tudunk aludni?

Ezért fontos, hogy alvásproblémáinkkal szakemberhez forduljunk!

Így győzze le a pánikbetegséget!

Sokszor nem is tudunk róla, hogy alvásproblémáink és a kellemetlen testi tünetek hátterében pánikbetegség áll. Íme a pánikbetegség jelei és kezelése!

5 meglepő ok, amiért nem alszunk jól!

Az éjszakai felébredés normális jelenség, ám ha ez túl gyakran történik, akkor érdemes alaposan utánajárni az okoknak. Íme 5 meglepő oka annak, hogy nem alszunk jól.

Ezek a tünetek jelezhetik az alvászavart!

Az alvászavar tünetei, okai és kezelése

Egy magyar álomkutatás eredményei

Sándor Piroska és kutatótársai 2014-ben 349 gyermekálmot elemeztek és vetettek egybe az álmokat közlő 4 és 8 év közötti gyerekek egyéb, tudományos eszközökkel mért, jellemzőivel. Íme az eredmény!

Ezt jelzik a felnőtt- és gyermekkori rémálmok!

Mi okozhat rémálmokat, milyen testi tünetei vannak és hogyan segítsünk gyermekünknek, ha rossz álmok gyötrik?

7 alvással kapcsolatos érdekesség

Tudta, hogy nyitott szemmel is lehet aludni, és hogy átlagosan hatszor ébredünk fel egy éjszaka folyamán úgy, hogy nem is emlékszünk rá? Összeszedtünk 7 érdekes, alvással kapcsolatos tényt, ami eddig talán nem is tudott!

7 depresszióűző tipp őszre

Így előzzük meg a rossz idő beköszöntével ránk törő depressziót!

Ezek az alváshiány negatív hatásai!

A statisztikák szerint az emberek csaknem harmada szenved alvászavarban, de alváshiánya ennél jóval többnek van! Pedig az alváshiány nagyon alattomos, mert hosszú távon az egészségünket teljes alááshatja.

Ez már alvászavar?

Mit tekintünk alvászavarnak? Hogyan ismerhető fel és mit tehetünk ellene?