+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

1192. Budapest, Drágfy köz 1.

Általános

cxvcxxcbxbxxncvnvnx

A 6 leghatékonyabb stresszoldó módszer

Egyre többünket érintenek a túlhajtott életmód, a stressz, a napirend hiánya és a nem megfelelő táplálkozás következtében kialakuló problémák. Ingerültek vagyunk, fáradtak, alvásproblémákkal és pszichoszomatikus valamint az életmódunk következményeként kialalakuló civilizációs betegségekkel küzdünk. Lassítsunk és figyeljünk magunkra! A testünk meghálálja!

Majd alszok, ha öreg leszek!

Önnek is ismerős ez a mondat? Bizony nagyon sokan gondolják úgy, hogy az alvás csak időpocsékolás. Pedig egyre több kutatás bizonyítja, hogy a kimaradt alvás nem pótolható, ráadásul a tartós alváshiánynak komoly, negatív élettani hatásai is vannak.

Nehezen megy az elalvás? Ezzel a módszerrel egy perc sem kell hozzá!

A légzéstechnika, amely segít, hogy akár 20 másodperc alatt el tudjon aludni!

Így aludjunk jót várandósság alatt is! – Az első trimeszter

Az első trimeszter változásai, azok hatása az alvásra és bevált módszerek, melyek segítenek, hogy jól aludhassunk a terhesség első hónapjaiban.

Az 5 leggyakoribb áloműző, amiért nem tud elaludni!

5 ok, ami megnehezíti az elalvást és a nyugodt pihenést. Ezek miatt nem jön álom a szemére!

A 6 leggyakoribb kisgyermekkori alvásprobléma

Ezek az alvásproblémák a legjellemzőbbek kisgyermekkorban, okaik és megoldásuk

Rossz alvó gyerekből is válhat jó alvó!

Így változhatnak az alvási szokások gyerekkorban és ezek lehetnek az okai

Ezen múlik, hogy jó alvó lesz-e gyermeke!

Kérdések és válaszok, amelyeket minden szülő tudni szeretne gyermeke alvási szokásaival kapcsolatban

A nyugtalan láb szindróma

Nyugtalanul alszik? Izeg-mozog éjszaka? Lehet, hogy nyugtalan láb szindrómája van!