+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

1192. Budapest, Drágfy köz 1.

Blog

Blogunkban nem csak alvászavarral, alvásvizsgálattal kapcsolatos cikkeket talál, hanem egészségmegőrzés témában is hasznos tanácsokkal látjuk el Önt és családját! Szakembereink nagy hangsúlyt fektetnek a betegségmegelőzésre, a testi, lelki, mentális jólét fenntartására, ehhez értékes információkat, tippeket nyújtunk.

Miért zavar bennünket a zaj az alvásban? Itt a válasz!

A pihentető alváshoz nemcsak sötétségre, megfelelő hőmérsékletre van szükség, hanem csendre is.

A 7 legkiválóbb alvást segítő gyógynövény

Gyógynövények, melyek garantáltan nyugtató hatásúak és zavartalan éjszakai pihenést biztosítanak.

Alvásproblémákra is ajánlják ezt a módszert, de akár még veszélyes is lehet!

hazai egészségügyi szolgáltatónál elérhetők. Az intravénásan, nagy dózisban beadott vitaminok és nyomelemek azonban komoly kockázatot jelenthetnek még az egészségesek számára is, hívja fel a figyelmet a Semmelweis Egyetem belgyógyász professzora.

Az alvási szokásaink is számítanak, ha a stroke megelőzéséről van szó!

A stroke tünetei nem mindig átütő erővel jelentkeznek, mégis életet menthet, ha komolyan veszik, hiszen akár a szélütést megelőző átmeneti iszkémiás roham is állhat a rosszullét hátterében.

Gyógyszerek hatóanyagai, melyek negatívan hatnak az alvásra

Ezeknek a gyógyszereknek a mellékhatásaként jelentkezhet alvászavar!

Jól szeretne aludni? Akkor bizony nem mindegy, mit eszik napközben!

Bár azt gondolhatnánk, csak a lefekvéshez legközelebb eső étkezés számít alvásunk minősége szempontjából, ám bebizonyosodott, hogy ez nem így van. Mert bizony a reggeli, az ebéd, a nasik és minden, napközben elfogyasztott ital is hatással van arra, milyen lesz az éjszakánk!


Szeret teázni? Van egy jó hírünk: a teafogyasztók tovább élhetnek!

Kutatók azt vizsgálták, van-e kapcsolat a teafogyasztás és halálozás kockázata között. Érdekes következtetésekre jutottak.