+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

1192. Budapest, Drágfy köz 1.

Blog

Blogunkban nem csak alvászavarral, alvásvizsgálattal kapcsolatos cikkeket talál, hanem egészségmegőrzés témában is hasznos tanácsokkal látjuk el Önt és családját! Szakembereink nagy hangsúlyt fektetnek a betegségmegelőzésre, a testi, lelki, mentális jólét fenntartására, ehhez értékes információkat, tippeket nyújtunk.

Elalvás zenével vagy füldugóval? Vajon mindkettő egészséges?

Egyes hangok segítenek az elalvásban, míg mások gátolják a nyugodt pihenést. Van, aki csak teljes csendben tud elaludni, mások zenét hallgatnak, hogy álomba ringassák magukat. Vajon, melyik előnyösebb az egészségünk szempontjából?

Miért tűnnek el gyermekkori emlékeink?

Ez a magyarázat, hogy miért nem emlékszünk életünk első két-három évére és miért felejtünk el sok gyermekkori emléket!

Babaaltatáshoz mobilapp? Működik!

Ha már mindent bevetettünk, hogy végre aludjon a babánk, mégsem jártunk sikerrel, íme egy megoldás, ami a mi esetünkben is működhet!

A 7 leggyakoribb alvászavar

Ezek a legtipikusabb alvásproblémához vezető okok és így kezelhetők

A legjobb alvássegítő alkalmazások

Íme 5 alkalmazás, amely segít az elalvásban vagy ha hullafáradtak vagyunk, de mégsem tudunk pihenni!

Mit tegyünk, ha nem tudunk aludni?

Ezért fontos, hogy alvásproblémáinkkal szakemberhez forduljunk!

Nyugtalanul alszik a baba? Ez lehet az oka!

Ahhoz, hogy a kisbabánk jó alvó legyen és az éjszakák nyugodtan teljenek, elsősorban türelemre és időre van szükség, hiszen az alvást tanulni kell és idegrendszeri érettségre van hozzá szükség. A nyugtalan alvás ugyanakkor sok esetben hozzátartozik a kicsik természetes fejlődéséhez.

Így győzze le a pánikbetegséget!

Sokszor nem is tudunk róla, hogy alvásproblémáink és a kellemetlen testi tünetek hátterében pánikbetegség áll. Íme a pánikbetegség jelei és kezelése!