+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

Hofherr Albert utca 11/A
1195 Budapest

Egészség

Jó alvás nélkül nincs egészség!

Az alvás az egészség egyik alappillére. A kevés alvás nemcsak fáradtságot okoz, hanem számos életfontosságú testfunkciót is negatívan befolyásol.

Ez a legbiztonságosabb alváspozíció a baba számára!

Háton, hason vagy az oldalán feküdjön a baba?

Ennyire élünk egészségesen, mi magyarok!

Egy 6000 fős kutatás megdöbbentő eredményei a magyarok egészségi állapotáról és arról, hogy a magyarok nem jó alvók.

Erre figyelmezteti, ha alvászavara van!

Az alvászavar lehet az első jele, ha baj van vagy komoly életmódváltásra van szüksége!

Mit adjunk este a babának, hogy jobban aludjon?

Ezek a módszerek segíthetnek, hogy kiegyensúlyozottabban aludjon a baba

Ezek az alvászavar jelei csecsemő- és kisgyermekkorban

Mire figyeljünk oda? Milyen szokásokat alakítsunk ki, hogy gyermekünk jó alvóvá váljon? Milyen jelek utalhatnak problémára és mit tehetünk ilyenkor?

5 bevált módszer és könnyedén visszaalszik éjszaka a baba

Tapasztalt szülők tanácsai, mit ne tegyünk, ha éjszaka megébred a baba és mi az, ami valóban használ.

Ezért alszik el nehezen gyermeke!

5 ok, amely megnehezíti a gyerekeknél az elalvást

Ezért veszélyes az alvási apnoé!

Kiknek ajánlott alvási apnoé vizsgálatra menni? Az alvási apnoe jelei, diagnózisa és kezelése

Ezért ne az altatóhoz nyúljunk azonnal!

Amit mindenképpen mérlegelni kell, ha altatót kezdünk szedni!

3 természetes stresszűző módszer a jó alvásért

A masszázs, az illóolajok és a szaunázás jótékony hatásai

Aludjunk jól a jó párkapcsolatért!

Ezért is fontos a kiegyensúlyozott, megfelelő mennyiségű és minőségű alvás! Az alváshiány mentális és szociális következményei és hatása a párkapcsolatunkra.