+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

Hofherr Albert utca 11/A
1195 Budapest

Blog

Blogunkban nem csak alvászavarral, alvásvizsgálattal kapcsolatos cikkeket talál, hanem egészségmegőrzés témában is hasznos tanácsokkal látjuk el Önt és családját! Szakembereink nagy hangsúlyt fektetnek a betegségmegelőzésre, a testi, lelki, mentális jólét fenntartására, ehhez értékes információkat, tippeket nyújtunk.

Ez a gén határozza meg, jó alvók vagyunk-e vagy sem!

Miért van az, hogy egyesek sokkal jobban, mélyebben alszanak? Alváskutatók találtak egy gént, amely úgy tűnik, befolyásolja, hogyan alszunk.

8 természetes alvássegítő praktika kicsiknek és nagyoknak

Mennyi egy egészséges kisgyerek alvásigénye? Miért nem tud elaludni? Összegyűjtöttünk pár természetes módszert, hogy az elalvás könnyen menjen!


Alvásprobléma kezelése gyógyszermentesen

Bizonyos esetekben, például, ha nem szervi okok, betegség áll a háttérben, az alvásprobléma életmód váltással és alternatív módszerekkel, gyógyszermentesen is orvosolható. Ezek a leghatékonyabb módszerek!

Ezért veszélyes a kialvatlanság terhesség alatt!

Terhesség alatt sokkal gyakoribbak az alvászavarok, de minden esetben érdemes utánajárni a kiváltó okoknak, mert a kialvatlanság és az elhanyagolt alvásproblémák komoly gondot is okozhatnak.

Ezek az okok állhatnak a nyári alvászavarok hátterében!

A nagy meleg miatt romolhat alvásunk minősége, ugyanakkor a szabadságolások, nyaralások idején a pihenés és a kevesebb stressz hatására pont fordítva, akár javulhatnak is alvászavaraink, kellemetlen tüneteink. Tanácsaink segítenek, hogy könnyebb legyen az elalvás és jóízűt tudjunk aludni nyáron is!

Így teheti tönkre a folyamatos netezés az egészségünket!

Az elektronikus eszközök túlzott és éjszakai használata kimondottan káros az egészségre, az agyra és az idegrendszerre. A sok netezés, mobilozás nem csak az éjszakáinkat teheti tönkre, de teljesen átállíthatja a napirendünket és rossz hatással van a cirkadián ritmusunkra is.

Aludjunk, hogy zsírt égessünk!

Így segít az alvás az álomalak elérésében