+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

Hofherr Albert utca 11/A
1195 Budapest

Blog

Blogunkban nem csak alvászavarral, alvásvizsgálattal kapcsolatos cikkeket talál, hanem egészségmegőrzés témában is hasznos tanácsokkal látjuk el Önt és családját! Szakembereink nagy hangsúlyt fektetnek a betegségmegelőzésre, a testi, lelki, mentális jólét fenntartására, ehhez értékes információkat, tippeket nyújtunk.

Így függ össze az étkezés és az alvás minősége!

Ezért nem szabad túlenni magunkat az ünnepek alatt sem. Az étkezés és az alvás minőségének összefüggései

Az 5 legjobb mesekönyv altatáshoz

Ezek a mesekönyvek valóban segítenek, hogy pillanatok alatt elaludjon gyermekünk!

Új felfedezés! Ez a probléma is okozhat krónikus fáradtságot!

Túl aktív immunválasz állhat a krónikus fáradtság szindróma hátterében.

Ezért legyen napirendünk az ünnepek alatt is!

Sok szülő gondolja úgy, hogy az ünnepek alatt nem kell a napirend. Ám ha azt szeretnénk, hogy gyermekünk boldog és kiegyensúlyozott maradjon, ne legyen nyűgös, hisztis, akkor bizony nagyon fontos, hogy a fő keretek ilyenkor is megmaradjanak!

Ezért fontos az ünnepek alatt is a pihenés!

A karácsony előtti időszak bizony elég stresszes az otthoni feladatok és a munkahelyi feszített tempó miatt, ezért nem árt odafigyelni a pihenésre is, hogy betegség helyett újult erővel vághassunk neki az új évnek!

Az alvástól tényleg szebbek leszünk!

A megfelelő mennyiségű és minőségű alvás akár évekkel fiatalabbá varázsolhat bennünket!

5 nyugtató hatású ital a tökéletes éjszakai pihenésért

Nem kell hozzá altató, hogy végre jól tudjunk aludni. A természetben bőven találunk olyan gyógynövényeket és alapanyagokat, amelyekből lazító hatású teát vagy italt készíthetünk, mellékhatások nélkül!

Viszket a bőre és nem tud aludni? Ez lehet az oka!

Okok, amelyek a bőrviszketés, kényszeres vakarózás hátterében állhatnak és hatékony módszerek a viszketés csillapítására

A 10 legfontosabb, egészséghez nélkülözhetetlen vitamin és ásványi anyag

Íme a 10 legfontosabb tápanyag és hiányuk egyértelmű jelei

Aludjon eleget, hogy ne betegedjen le az ünnepekre!

Egy kutatás derített fény arra, hogy a kevés alvás akár négyszeresére is növelheti a nátha, megfázás kialakulásának kockázatát.

Itt az új veszély: a social jetlag!

Így okoz alvásproblémákat, rossz közérzetet a folyamatos online jelenlét.

Ha kialvatlan, a fájdalomcsillapító sem hat!

Az alvásmegvonás fokozza a fájdalommal szembeni érzékenységet, a kialvatlanság pedig jelentősen csökkenti a fájdalomcsillapítók hatékonyságát.