+36 /70/ 352 9500
info@sleepwell.hu

Hofherr Albert utca 11/A
1195 Budapest

Blog

Blogunkban nem csak alvászavarral, alvásvizsgálattal kapcsolatos cikkeket talál, hanem egészségmegőrzés témában is hasznos tanácsokkal látjuk el Önt és családját! Szakembereink nagy hangsúlyt fektetnek a betegségmegelőzésre, a testi, lelki, mentális jólét fenntartására, ehhez értékes információkat, tippeket nyújtunk.

Kinek a hibája, ha rossz alvó a gyerek?

Mit rontunk el szülőként, ha még nagyobb korában sem alussza át a gyerek az éjszakát? Vajon ez a mi hibánk vagy valami más van a háttérben?

Így segítsünk gyermekünknek, ha fél a sötétben!

Miért félnek a gyerekek a sötétben? Hogyan kezeljük a félelmeit, hogy újra nyugodtan tudjon aludni? Íme a bevált módszerek, melyek biztosan segítenek!

Ezért nem baj, ha éjszaka gyakrabban felébred a baba!

Sőt, életmentő lehet! Bár a szülőknek a baba születését követő pár hónapban nagyon fárasztó tud lenni, hogy a pici éjszaka gyakran ébred, pont ez a szokása biztosítja optimális fejlődését és életben maradását.

Egy rémisztő élmény: az alvásparalízis

Történt már olyan Önnel is, hogy arra riadt éjszaka, nem tud megmozdulni? Ez a jelenség az alvásparalízis, melynek okait máig kutatják. Mit kell tudni erről az ijesztő problémáról?

Ennyi izommozgás egészséges álmunkban!

Az alvás közbeni, gyakori izommozgás akár betegség előjele is lehet!

Miért beszélünk álmunkban?

Az alvás közben beszélés lehetséges okai, kezelése és olyan esetek, amikor feltétlenül szakemberhez kell fordulni.

Akár ez is állhat az alvásprobémája hátterében!

Ezek a jelei, ha az alvászavart reflux okozza.

Nem tud aludni a stressztől? Íme 5 stresszcsökkentő módszer!

A stressz hosszú távon nagyon veszélyes, mert gyengíti az immunrendszert, ezért ha nem tanuljuk meg kezelni, akár komoly betegségeket is okozhat.

3 módszer, hogy könnyebben menjen reggel a felkelés

Nehezen kel reggel? Íme 3 tipp, hogy könnyebben menjen az ébredezés!

Ezt igya kávé helyett délután és este!

Ha szeretne nyugodtan aludni és nem csak forgolódni az ágyban, érdemes a koffeintartalmú italokat egészségesebb alternatívára cserélni. Adunk néhány ízletes ital tippet, ami segít az elalvásban!

A 10 legjobb altatási módszer gyakorlott anyukáktól!

Ezeket az altatási módszereket gyakorlott anyukák ajánlják és valóban beváltak!

Ezért az ősz a pihenés legjobb évszaka!

Bár sokan nem szeretik az őszt, alvás és pihenés szempontjából az egyik legideálisabb évszak. Hogy miért? Eláruljuk!